Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

- Vriendelijk, prompt en accuraat beantwoorden van de vragen van onze klanten via mail, telefoon en chat over onze diensten.

- Beheren en beheersen van onze mailbox met aanvragen.

- Schrijven en verzenden van offertes naar onze klanten en prospecten.

- Overdragen van de getekende orders van onze klanten naar de respectievelijke collega’s van de betrokken afdelingen.

- Professioneel en op tijd oplossen van klachten en bezorgdheden van onze klanten en prospecten.

- Samenwerken met onze andere departementen om een ‘best in class’ klantenservice te kunnen garanderen.

- Op de hoogte blijven van nieuwe trends, product updates, prijzen en technische know-how om onze klanten te kunnen assisteren en bijdragen tot verbeteringen in onze processen.

- Uitdragen van onze visie en missie om een duurzame wereld te creëren aan de hand van ons circulair business model.

Jouw profiel

-Een eerste ervaring in customer service, bij voorkeur in de IT-sector, telecom of aanverwanten.

-Sterke communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven, met de vaardigheid om basis technische informatie over te dragen aan een niet technisch publiek

-Vloeiend in Nederlands, Frans en Engels, zowel gesproken als geschreven. Iedere andere taal is een surplus.

-Exceptioneel probleemoplossend vermogen en de vastberadenheid om onze klanten de nodige support te geven die ze verdienen.

-Ervaring in het werken met CRM systemen en andere relevante tools om interactie met klanten te ondersteunen op basis van correcte data.

-Zelfgemotiveerd met oog voor detail, met het vermogen om zelfstandig te kunnen werken en taken te kunnen prioriteren.

- Passie en/of intrinsieke interesse voor het promoten van duurzame oplossingen aan de hand van circulaire oplossingen als alternatief voor nieuwe IT-hardware

  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)

Aanbod

- Marktconform salaris naargelang ervaring

- De mogelijkheid om mee te groeien en je persoonlijk te ontwikkelen in een sterk groeiende, maar duurzame onderneming.

- De mogelijkheid om persoonlijke IT aankopen te doen aan een interessante korting.

- Hospitalisatie- en groepsverzekering

- Maaltijdcheques

- Ecocheques

- CAO 90 bonus

Solliciteren

Jerry Ickmans
011271078
jerry@outofuse.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht